Winter Pic’s

Hey,

Ik ga me niet voor de zoveelste keer verontschuldigen dat ik weer een paar maanden niks hebt gepost. Jullie kennen me een beetje en ik kan niet regelmatig bloggen. Heel slecht van me. Maar goed, het is winter, koud, gezellig en er ligt sneeuw. Ik hou er van. Iedereen zeurt, dat het te koud is, de sneeuw is te nat, het ov rijd niet. Ik ben de enige die winter leuker vind dan zomer. Raar? Misschien. Maar misschien denken jullie daar anders over als je deze foto’s hebt gezien.Image

ImageImageImageImage

ImageImageImage

Image

Als ik deze foto’s zie krijg ik echt een kerstgevoel. En natuurlijk is de winter in New York of whatever anders, maar geniet nou eens van het feit dat er sneeuw valt. Dat je sneeuwballen kan gooien om vervolgens naar binnen te gaan en bij de kerstboom warme chocolademelk drinken. Ik geniet daarvan, en als er sneeuw ligt is er niks dat mijn humeur kan verpesten.

Wat ik ook heel fijn vind en dat klinkt misschien raar maar dat is om sneeuw in mijn handen te nemen, diep in te ademen en mijn handen langzaam koud laten worden. Dat klinkt raar ja maar ik geniet ervan. En misschien ben ik zo ingesteld. Ik geniet van alle kleine dingetjes en ben vaak positief. Misschien zouden sommige van jullie dat ook eens moeten proberen . 😉

 

Geef een reactie

