Chaos.

Hee allemaal!

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben is het hier de afgelopen weken een enorme chaos geweest op My Life As A BLFL.

Even geen berichten dan weer wel dus ik ben van plan een planning te maken. Als je mijn blog al langer volgt weet je dat ik al een planning had gemaakt maar dat kwam er steeds niet van enz. dus nu ben ik van plan om een planning te maken voor 8 dagen. De dagen: maandag, donderdag, zaterdag, zondag en dit 2 keer. Dit zijn de dagen dat het mij het beste uitkomt om een bericht te maken.

De planning gaat als volgt:

Maandag: Shoplog

Donderdag: Review

Zaterdag: Nail Of The Day

Zondag: Look

Maandag: Personal

Donderdag: Look Of The Day

Zaterdag: Mode

Zondag: Muziek

Ik hoop dat jullie het een beetje een leuke planning vinden! Het is erg verschillend en komt mij gewoon beter uit!

_

xx

 

Foto’s van weheartit.com

Geef een reactie

